neděle 16. září 2012

Na přivítanou :))



Tak pro začátek bych Vás chtěla přivítat na mém úplně prvním blogu. Nejspíš tu budu psát všechny filmy, co jsem viděla-tedy skoro všechny, protože nemám až tak dobrou paměť. Budu psát recenze, doporučení, novinky, trailery a občas, co se mi zamane, třeba i nějakou tu knížku. Ráda bych Vám chtěla radit s tím, na co byste taky měli juknout!

Ale nejdřív Vám řeknu něco o sobě. Jmenuju se Sára, bude mi čtrnáct a no…asi jen to, že jsem filmový a seriálový fanoušek. Dávám přednost fantasy a akčním, ale nepohrdnu thrillerem, či nějakou tou romantikou. Na horory se dívám zřídkakdy, ale když jsou dobře recenzované, tak proč je nezkouknout?? ;)
Nejdřív jsem si říkala, že bych tu napsala pár svých oblíbených filmů, seriálů a herců, abyste si o mě udělali nějaký ten obrázek…a pak bych se Vám tu vypsala o filmech, na které si jen vzpomenu :D jestli Vás něco zaujme nebo budete s něčím nesouhlasit, či budete chtít něco dodat – klidně to napište do komentářů :))

 Mezi mé nejoblíbenější filmy patří třeba Varieté, Pýcha a předsudek, Kronika, Turnaj zabijáků a 500 dní se Summer…
 Ze seriálů bych vybrala Dextera, Misfits, Simpsonovi a Dům loutek…


 Jako herce bych vybrala především Gerarda Butlera, Nicolase Cage a Morgana Freemana a jako herečky asi Keiru Knightley, Jessicu Albu a Sarah Michelle Gellar…
 A knížku bych asi vybrala Les rukou a zubů…

 Takže dost o mně…teď Vám tu pokusím psát každý den filmy, na které si vzpomenu :)) už mám průběžný seznam, ale doufám, že se to tu rozroste, o knížkách nemluvě ;) a pak se Vám tu pokusím poradit, když se budete chtít kouknout na nějaký film, či dokonce seriál
 Budu moc ráda za všechny Vaše budoucí komentáře a recenze mého blogu…






Žádné komentáře:

Okomentovat