čtvrtek 28. února 2013

Filmy - novinky 2013

Tady jsem Vám napsala několik filmových novinek a také filmy, které budou anebo se připravují. Samozřejmě ne všechny, jen známější a zajímavější ;)



?
 Na Warm Bodies jsem narazila, když jsem prohlížela trailery na internetu a ihned mě to zaujalo. Nejen, že to je horor o zombie (který ale totálně nesnáším, protože se jich bojím), ale také komedie! A když se podíváte na trailer, pochopíte...



3.1.2013
 Já nejsem moc na muzikály, ale Bídníci vypadají fakt dobře a nejen tím, že je historický (což je totálně neobvyklý), ale také herci, kteří jsou mimořádní - Anne Hathaway, Hugh Jackman a Amanda Seyfried.



24.1.2013
 Vypadá to jako fajn klasická komedie, jenže to, že v Mládeži nepřípustno hraje mnoho známých herců, nezní moc dobře - takové filmy nebývají dobré. Neříkám, že to bude propadák (mohl by být), ale zkusit to není špatné...



31.1.2013
 WOW! Hned jak jsem viděla obálku, musela jsem si přečíst anotaci a hned potom se podívat na trailer a BUM... na Paralelní světy jsem chtěla jít do kina, ale bohužel jsem to nějak nestihla, protože to příliš brzy přestali dávat. Ještě jsem to zatím nikde nenašla ke stažení, takže budu dlouho čekat. Závidím těm, co to už viděli. Je to skvělý námět a ....bla bla bla, prostě dokonalý film od pohledu! ;))



31.1.2013
I při traileru mě mrazilo. Nic nás nerozdělí - takový film se prostě jen tak nenajde. Který vás zasáhne jen při ukázce, kdy prožíváte jejich životy jen v několika vteřinách a kdy soucítíte a vžijete se do postav... Takto bych tento film popsala a to jen, když jsem se podívala na trailer, který mi kamarádka doporučila.



28.2.2013


Tak třeba Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic vypadá božsky. Nikdy mě nenapadlo, co by se opravdu s nimi stalo. Docela bych na tento film chtěla jít, ale  připadá mi lehce strašidelný a navíc všechny čarodějnice vypadají jak zombie. Film je ale hodně dobře, tak to rozhodně zkuste!






14.2.2013


 Nádherné bytosti snad všichni znají jako knihu, která je velmi oblíbená. Já to nemohu posoudit, jelikož jsem jí nečetla, ale trailer na film vypadá skvěle. Mnoho lidí říká, že film není tak úplně podle knihy a není tak skvělý, tak nevim nevim... Film zkusím a jelikož nemám žádné očekávání a nároky, myslím, že se mi bude i líbit!






28.2.2013


 Musím říct, že Terapie láskou mě zaujal hlavně svým plakátem, který vypadá totálně krutopřísně (to slovo se sem moc nehodí, ale je skvělý). Děj je zajímavý a každý koho znám, to chce vidět, což je hodně neobvyklý. Já mezi ně asi nepatřím, protože toho hodně očekávám a nechci si to zkazit. Protože to vypadá až moc dobře a já se bojím, že se mi to zhnusí...






14.2.2013


 Hodně lidí na Babovřesky chce jít, jenže já vůbec nejsem na český filmy, takže po tom vůbec netoužím... Pak navíc není hodnocen moc dobře, ale starší sestra na tom byla a hrozně moc se jí to líbilo, ikdyž to bude tím, že nemá nejlepší vkus :D Takže vám s tímhle nemůžu pomoct, jestli to přímo doporučuji na podívání!






28.2.2013
 Není snad nikdo, kdo by neznal Čtyřlístek, no možná se pár vyvrhelů najde :D Jinak tento animovaný "seriál" je zfilmován. Takže, kdo si chce připomenout staré časy, tak určitě zajděte na tuto, sice dětskou ale pěknou, pohádku Čtyřlístek ve službách krále!




7.3.2013

 Mocný vládce Oz není až tak známé, ale vypadá to dobře. Barevné, čarovné a postavy vypadají smyslně... Prostě všechno, co si jen můžem nechat zdát. Do kina bych na to přímo nešla, ale jako večerní film je to perfektní, tedy kdo má rád takové ty víc pohádkové, než strašidelné fantasy filmy!





11.4.2013

 Stephenie Meyerová je výborná spisovatelka, která nenapsala jen romantickou fantasy knižní sérii, ale také sci-fi, sakra dlouhou, knihu Hostitel, která je asi ještě lepší... Brzy se nám objeví v kinech, na což dlouho čekáme, dost dlouho. Všichni rozhodně doufáme, ať se to vydaří, což podle traileru vypadá slibně!



2.5.2013


 Klasický superhrdina Iron Man, který si vlastně svoje schopnosti "vyrobí" sám, se vrací. Já osobně miluju hrdiny, stejně jako Iron Mana, takže se na něj strašně moc těším... Nevím, jak vy, ale nemůžu se totálně dočkat, až Iron Man 3 půjde do kina, protože o tom nepochybuji, že na to půjdu!



23.5.2013

 Nevím, jak vy, ale já přímo zbožňuju klasiky, jako je Rychle a zběsile, které se nám vrací v podobě 6. dílu... Na tohle asi do kina nepůjdu, ale hned jak budu moct, kouknu se na to doma! Prý, že si holky hrají s panenkama a kluci s autíčkama - tak to rozhodně není, všichni s autama :D ...tedy alespoň u mě ;))



23.5.2013

 Podle obrázku asi neuhodnete, ale Pařba ve Vegas nebo v Bankoku vám aspoň něco říkat musí. Pokud ano, tak to, že to je skvělá komedie, která pokračuje 3. dílem - Pařba v Tijuaně. Na kino to je velká sranda, takže odpověď zní ano... kino za to stojí a pokud jste předchozí filmy neviděli, koukněte na to :)



20.6.2013
Vůbec netuším, co si o Muži z oceli myslet. Vypadá to zajímavě, ale pořád mi vrtá hlavou, jestli je to S jako Steel nebo jako Superman...spíše Steel, jak o tom teď přemýšlím. Jenže já jsem prostě zvyklá na klasického hrdinu Supermana. Ale ne, tento film by mohl být super, záleží na divákovi!



25.7.2013

 X-Meni jsou skvělí a to jsem je ani neviděla... vím to proto, že to chci vidět a navíc miluju Hugha Jackmana. A hlavně když dostane vlastní film, kde by zazářil, tak to je božský. Těším se až vyjde tento film, protože si pak dám rozhodně maraton X-Menů včetně tohoto Wolverina - přejte mi hodně štěstí, ať na to nezapomenu! ;)



15.8.2013

 Všem asi nesedí pohádka ani film Šmoulové, ale mě přijdou strašně roztomilí a šmoulózní :D Malincí modrý stvořeníčka s bílou čepičkou a zvláštními návyky, které si buď zprotivíte nebo zamilujete...prostě jsou dokonalí! A teď k nám opět přicházejí ve filmu Šmoulové 2.



29.8.2013
Tak tenhle film se mi líbí jak dějem, tak i trailerem. Ale především mě zaujal herec Robert Sheehan, kterého zbožňuju ze seriálu Misfits (tento seriál milionkrát doporučuji). A ještě k tomu je podle knižní předlohy - velice známé a navíc dobře hodnocené... Doufám, že film bude tak skvělý, jaké jé mé očekávání!




7.11.2013

 Další náš superhrdina, který ale pochází z vlastní pohádkové země. Když se dostal na Zem, samozřejmě potkal dívku Jane, které při návratu domů slíbil, že si jí najde. Víte, kdo to je? Jistě, protože to jde vidět na plakátu výše :D ...vrací se k nám ve filmu zvaném Thor - Temný svět!



21.11.2013

 Hunger Games je skvělá sci-fi knižní série, která se pomalu zfilmovává. První díl máme za sebou - není to žádný zázrak ani propadák, ale především má originální námět a skvělé herce. Snad se 2 (Hunger Games: The Catching Fire) vydaří víc a budeme z ní více nadšení! Ještě jsem knihy nečetla, ale velmi brzy se na to chystám ;)) 




To, že bude série Vampýrská akademie (Richelle Mead) zfilmována, jste samozřejmě už slyšeli - alespoň mnozí z vás. První díl se bude jmenovat Vampire Academy: Blood Sisters. Režie se ujme Mark Waters. Do hlavních rolí jsou obsazeni: Zoey DeutchLucy Fry a Danila Kozlovski.

 Série Andělé (Lauren Kate) by také měla být zfilmována. Hlavní role ještě nejsou obsazeny, ale režiséra ano - Scott Hicks.










A nakonec má přijít na plátno Delirium (Lauren Kate), ale tentokrát v podobě seriálu. Ještě se neví jistě, zda bude seriál skutečně vysílán, ale už známe jméno hlavních postav Leny - Emma Roberts - a Alexe - Daren Kagasoff.




4 komentáře:

  1. Vybrala si skoro všetky filmy, ktoré si chcem tento rok pozrieť. Najviac sa teším asi na Terapiu láskou, Hostiteľa a Bedárov. Ja milujem muzikály a som veľmi zvedavá aký bude tento film, keď už povyhrával aj oscary :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se chtěla na tyhle všechny podívat! ;)) ...přesně tyhle jsou opravdu nejlepší :)

      Vymazat
  2. Warm bodies sa už chystám stiahnuť, veľmi to chcem!! 8P
    Smurf 1 som si kukla jedine kvôli Neil Patrick Herrisovi 8P a Šmolinke 8P takže rada si kuknem aj 2ku 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se půjdu teď podívat na Warm Bodies, vypadá to strašně vtipně :D přesně a hlavně ti šmoulové vypadají tak božsky ve filmu! ;)) děkuji za komentář..

      Vymazat