středa 24. října 2012

RECENZE Dating Rules From My Future Self

Dating Rules From My Future Self
Dating Rules From My Future Self

  • komedie
  • USA, 2012
  • režie: Elizabeth Allen, Tripp Reed
  • délka: 8 min



ANOTACE NA ČSFD.CZ
Jaké by to bylo, kdybyste se mohli spojit se svým minulým já a poradit mu, čeho se vyvarovat a naopak, do čeho se s chutí vrhnout? Právě tohle se děje Lucy, které její já z budoucnosti začalo posílat textové zprávy a radit jí, jak naložit s životem.



PODROBNÝ OBSAH

 Seriál vypráví o dívce, která dostává zprávy od svého budoucího já a radí jí v životních rozhodnutích.

TEXTY PROZRAZUJÍ ZÁPLETKY!!

1.série
  • 1 (Who R U) - Lucy (Shiri Appleby) požádá její přítel Brendan (Bryce Johnson) o ruku. Její nejlepší kamarádky Kelcy (Alison Becker) Amanda (Mircea Monroe) ho poněkud neschvalují, ale nechtějí to přiznat. Najednou Lucy začnou chodit SMS od neznámého člověka, který tvrdí, že je její o 10 let starší já. Začne jí radit v důležitých rozhodnutích, jako zasnoubení s Brendanem. Ukáže se i Lucyin dobrý kamarád Dave (Taylor Kinney - Upíří deníky/The Vampire Diaries).
  • 2 (What Is Luv) - Lucy se seznamuje se Brendanovými rodiči a její budoucí já chce, aby se s ním rozešla. Může se poté Lucy spolehnout na své kamarádky?
Lucy
  • 3 (Change YR World) - Lucy začíná pochybovat o Brendanovi. Její budoucí já jí nechce nechat na pokoji. Lucy chce také zrealizovat ve své práci projekt jako textové zprávy či rady od svého budoucího já.
  • 4 (Rise and Shine) - Po těžkém rozchodu s Brendanem chtějí Kelcy a Amanda Lucy pomoct. Zbaví se všeho, co připomínalo Brendana.
  • 5 (Be YR Own Wingwoman) - Lucy si vyrazí na úkor svého budoucího já a kamarádek. Vyspí se s neznámým klukem.
  • 6 (Try 2 Connect) - Kelcy a Amanda udělají u sebe doma párty, převážně tvořená mužského pohlaví. Obě chtějí najít pro Lucy nějakého chlapa pomocí metody pokus-omyl. Jenže Lucy si začíná rozumět s Davem.
  • 7 (Keep Calm and Carry On) - Lucy se musí vrátit do práce, kde je také Brendan. Jenže jedna mrcha z práce Noelle (Brianna Brown) jí převezme nápad a dokonce bude víceprezidentkou firmy. Samozřejmě má kamarádky, Dava a své budoucí já, kteří jí pomohou.
Dave a Lucy
  • 8 (Time 2 Intervene) - Lucy odhalí vztah mezi Brendanem a Noell. Dívky jdou slavit do baru, protože Amanda dostala roli v reklamě. Vše se vymkne, dívky se pořádně opijí a Lucy to ještě zdokumentuje. Vše dá na facebook a neví, zda to všechno je dobře či ne.
  • 9 (Luv Yrself) - Lucy má naplánované velké rande s Davem. Jenže před odchodem najde rozrušenou Amandu, takže se zdrží. Když půjde hodně pozdě za Davem zjistí, co vše pro ní připravil. Rande jim pozdní příchod nezkazí.

2.série
  • 1 (Time 2 Get ur Sh#t Together) - Chloe (Candice Accola - Upíří deníky/The Vampire Diaries) si užívá života a lásku nebere vážně. Začnou jí chodit anonymní SMS, za kterými , jak se později ukáže, je její budoucí já z roku 2022. Jak dopadne vztah, který není moc o emocích?
Chloe
  • 2 (The Sexy Black Cat) - Chloe chce zaujmout nějakého muže, který není emočně na dně. Zjistí, že její šatník není přímo vhodný a tak si půjčí oblečení přítelkyně svého bratra Scotta (Toby Meuli) Tary (Lindsey Kraft).Tara jí také naučí i techniku sexy černé kočky.
  • 3 (Ruiner) - Chloe vyráží na jógu se svou kamarádkou. Poté si vyjde na večeři s učitelem jógy Geem (Jay Hayden), který jí jen zdravě. Chloe ho ale zkazí.
  • 4 (The Jimmy Song) - Chloe chce odolat Jaredovi (Kavan Reece), který přichází jednou ročně. Vsadí se se Scottem, že když se s ním vyspí, všichni uvidí trapnou Jimmyho nahrávku, kde zpívá. Odolá a vyhraje? Samozřejmě, že neodolá, ale bude se dobře držet.
Budoucí Chloe
  • 5 (Kool-Aid) - Za Chloe přijde její bývalý a chce se omluvit. Získá si důvěru úplně všech i Chloinu, ale co má dělat, když s ní chce odjet?
  • 6 (The Last Shrimp) - Chloe chce odjet s Markem, ale nakonec jen rozeštve Scotta a Taru. Když si uvědomí, že udělala strašnou chybu, opouští Marka a dává dohromady Scotta a Taru. Ti se zasnoubí a z Chloe je lepší člověk.

RECENZE

 Seriál se mi zdál zajímavý už od začátku. Originální a propracovaný. První řada se mi moc líbila. Budoucí já jí dávalo rady, ale takové, že na všechno musela přijít sama. Ve druhé řadě to nebylo budoucí já nic moc nápomocné, ale to je jen můj názor. Ale moc se mi líbila Candice Accola v roli Chloe, ohromně se na to hodila.
 Celkově bych ohodnotila seriál 7/10bodů. Není to zrovna žánr, který upřednostňuji, takže hodnocení je moc dobré.

ZAJÍMAVOSTI 
  •  Každý díl trval 5 až 10 minut.

TRAILER K SERIÁLU - BEZ TITULEK

2 komentáře:

  1. není to špatný, obě řady jsem stihla za kousek dne...bohužel ke druhé jsem nenašla titulky, ale to nevadí :)) jinak je to takové, jakože hodně oddychové ;)

    OdpovědětVymazat