středa 17. října 2012

Jak jsem poznal vaši matku/How I Met Your Mother 8x04

8x04 (Who Wants To Be a Godparent?)

 Jde to pomalu, ale opět tu máme další díl Jak jsem poznal vaši matky. Zdá se mi, že seriál jde docela z kopce - od té doby, co se narodil Marvin, je to docela nuda.


 A TEĎ K TOMU, CO JSME VIDĚLI!! 

Když si Lily a Marshall konečně po pěti měsících udělají večer pro sebe, uvědomí si, že smrt je za každým rohem. Rozhodují se, kdo bude kmotrem jejich dítěte. Když se to ostatní dozví, začnou nosit dárky a uplácet. Marshall vytvoří hru, která jim pomůže si vybrat. Každého se zeptají na nějakou otázku. Například, jak Marvinovi vysvětlí, že jeho rodiče už jsou mrtví, nebo jak by ho potrestali, kdyby kradl hračky. Odpovědi byly směšné a velice odlišné.

Barney, Robin a Ted (odpovídají na otázky ve hře)

 Ještě před koncem hry začínají být Barney, Robin i Ted naštvaní, jelikož Marshalla a Lily nezajímá nic jiného než jejich syn a partneři ohodnocení 8 a víc. Ted musí splácet Victoriinu svatbu, protože on zavinil jejich rozchod. Robin je zklamaná z Nickovy motorky poháněné na obilí. A Barney opět někoho sbalil. Nakonec ze všech tří se stávají kmotři.

Marshall a Lily (dávají otázky-hra)

Jak se Vám líbil tento díl?? Myslíte, že tato řada je už moc, nebo Vám přijde stále boží a legendární?! ;))

2 komentáře:

  1. Ten koment neřeš :)Jenom jsem se chtěla zeptat jestli děláš něco jako je Affs že bych se ráda zapsala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jak se to dělá :/ nechtěla bys mi nějak poradit?? Moc ráda bych to udělala, ale nevím jak :))

      Vymazat