sobota 10. listopadu 2012

15 nej... (1)

 Co to je? Každý týden vyberu scény různého druhu (např. vtipné, smutné...) a u každého napíšu 5 nej.., které mě nejvíce zaujaly. A jelikož nenapíšu jen knihy, ale i seriály a filmy, tak je to 15 nej...
 Většina projektů je zveřejněna ve čtvrtek a pondělí. Bohužel já v tyto dny nemám moc času, tak bych tento projekt dala na sobotu!!

 Mám sice poslední dobou hodně veselou náladu, ale dobře se určují nejsmutnější chvilky-scény, proto jsem je jako první zvolila.




 SMUTNÉ SCÉNY

Filmy:

1. Vyměřený čas
 Tento film jsem si vybrala kvůli originalitě, a protože mě tahle scéna nedala spát.
Willova matka (Olivia Wilde)
Scéna se objevila také na začátku. Will (hl. postava-Justin Timberlake) čeká na svou matku na zastávce a pak mu dojde, že neměla dost "času" na autobus. Musela rychle běžet a zbývalo jí pár vteřin života. K Willovi se dostala, ale nestihla si od něj vzít "čas".
 Ta scéna mě opravdu ranila. Ještě jsem si říkala, kdyby Willovi ráno nedala třeba jen o vteřinu víc, ještě by žila. Taková malá vteřinka by jí změnila život. Když jsem se dívala na zbytek filmu, celou dobu jsem myslela na tu scénu. Opravdu tragické - tak bych to popsala.


Nicolasův bratr (Sean Penn)
2. Hra
 Tenhle film jsem několikrát viděla a také bych se na něj klidně koukla i milionkrát. Děj ani postavy se mi neokoukaly a musím říct, že film patří mezi mé nejoblíbenější.
 Scéna, naopak na konci filmu, kdy si Nicolas myslí, že zastřelil svého bratra a už nikoho nemá. A skočí z budovy.
 Ten okamžik, kdy ho postřelí a on umírá je zničující. Bylo to strašně smutný, jak zabil jediného člověka, který mu zbyl. Nakonec to dobře dopadlo, ale stejně na tu scénu nemůžu zapomenout.



3. Nový měsíc
Bella a Edward
 Vybrala jsem si tento film, ne protože jsme velký fanoušek Twilight, ale protože mám tento "nejsmutnější" díl ráda.
 Scénu jsem si vybrala hned tu na začátku filmu, jak Edward opouštěl Bellu a polopatě jí to tam vysvětloval.
 Hodně jsem litovala Bellu v tu chvíli. Ona by se pro něj i nechala zabít a on (vím, že to dělal pro její bezpečnost, ale mohl tušit, že jí to tak raní) jí takhle odkopne a navíc ji nechá v lese a nezachrání, když tam skoro umírá. Lidé by řekli, že jsem cvok, ale Edward je opravdu sobecký.


Bellatrix, Sirius a Harry

4. Harry Potter: Fénixův řád
 Celou sérii Harryho Pottera mám moc ráda a to je převážně kvůli filmům. Tento mám nejméně ráda, ale přesto obsahuje důležité a zajímavé scény. Na konci, když Bellatrix zabila Siriuse Blacka.
 Nebylo to tak smutné, jen pak ve mně vyvolalo smutný pocit, když začala utíkat a říkat Harrymu, že Siriuse skutečně zabila. To mě ranilo, ikdyž jí mám ráda a Harryho ne, on si to nezasloužil.






Daniel a Holly

5. P.S.:Miluji tě
Film je celkově smutný, ale i opravdový, jak si skutečně prochází smrtí manžela.
 Není to přímo scéna, ale spíše pár chvilek ve filmu. Chvilky zaměřené na Daniela a Holly. 
Nelíbilo se mi, že Holly stále viděla Garryho, ikdyž byla s Danielem. Sice jsem ho neměla ráda a Holly si procházela hodně těžkým obdobím, ale lidé okolo to měli také těžké. Nejvíce Daniel, který o ni stál a ona myslela jen na Garryho. Daniel to prostě nemohl mít lehké.


Seriály:

Elena a Damon
1. Upíří deníky
 Tento seriál patří mezi mé nejoblíbenější a hlavně proto, že obsahuje všechny druhy scén.
Vybrala jsem si známou scénu z 3x22, kde se po telefonu Elena loučila s Damonem.
 Bylo to strašný. Elena mu říká, že si vybrala Stefana, protože jí do života vstoupil, když někoho potřebovala. Ale nejhorší bylo, když mu řekla, že by si ho možná vybrala, kdyby jeho potkala první. A tak to také bylo, jenže ona si to nepamatovala. Damon jí přinutil zapomenout a najít to, co hledá. Dokonalá smutná seriálová scéna!

Spike a Buffy



2. Buffy, přemožitelka upírů
Úplně poslední díl, kdy se hroutila škola. Spike cítil svou duši a Buffy city k němu.
 Bylo smutné a zároveň romantické, když měl umřít a ona se do něho úplně poprvé naprosto zamilovala. No jo no, tragická láska.


Alisha a Simon
3. Misfits
V posledním díle 3.série na konci dílu, kdy zemřela Alisha.
 Alishina smrt byla rychlá a bolestná. Zemřela kvůli nesmyslné pomstě. A nakonec Simon ji šel zachránit od jiné smrti do minulosti. Musím říct, že to bylo hezké, ale smutné.



Keira a chlap z ulice-blázen
4. Continuum
V posledním díle (1x10) na konci dílu očekává Keira stroj času od jednoho chlapa z ulice.
Nakonec se ukáže, že to byl jen blázen a ona se nikdy nesetká se svou rodinou. Ztrácí úplně poslední naději a to je to nejhorší.


Ezra a Aria
5. Roztomilé malé lhářky
V tomto seriálu je mnoho smutných scén, ale já si vybrala jednu s dílu 2x21.
Na konci tohoto dílu byli Ezra a Aria v autě a povídali si o budoucnosti. Tahle scéna byla moc smutná. Chápu Ariu, skutečně to znělo, jako by to s nimi vzdával a to mě v tu chvíli hodně vyděsilo, protože jim to hezky do té doby vydrželo a všechny by to rozhodně mrzelo.


Knihy:

1. Chvíle před koncem
 Moje oblíbená kniha obsahuje mnoho smutných scén, ale konec mě opravdu dojal.
Scéna, kdy zemřela byla sice smutná, ale zároveň se mi konec líbil. V knihách se často nestává, že hlavní hrdinka zemře.




2. Upíří deníky: Zášť
 Můj nejoblíbenější díl knižní série Upířích deníků.
Scéna, kdy umírá Elena jako upír, je hrozně smutná. Stefanovi a Damonovi povídá, aby se o sebe navzájem starali a navíc jde vidět, jak se Elena od začátku knihy hodně změnila - začala být starostlivá a obětavá. Spisovatelka to pěkně zvýraznila.






3. Čarodějnice z Hex Hall
Celkově je kniha zvláštní a postavy mi nejsou nijak blízké, ani Elodie, se kterou souvisí tato scéna.
 V knize to je napsáno pár větami, jak se Elodiin duch prochází ve škole chodbami. Je hezké, že před smrtí Sophie předala svou moc. Ikdyž nebyla moc hodná, také si nezasloužila zemřít.





4. Škola noci: Označená
Tahle kniha je snad má nejméně oblíbená, kterou jsem kdy četla. Ale přesto chvilkami je hezká.
 Jako smutnou chvilku v této knize bych zvolila tu, když Zoein bývalý přítel Heth ji přijel zachránit do Školy noci, i když riskoval smrt a veliké nebezpečí. A Zoey ho pak málem i zabije, tomu říkám ironie.






5. Roztomilé malé lhářky: Nevinné
 Scéna na konci, kdy Emily najde Tobyho dopis na rozloučenou a jeho před domem, jak spáchal sebevraždu.
 Ta scéna byla rozhodně smutná, Emily myslela, že zabil Alison a je "A", ale on udržoval blízký vztah s Jennou a litoval toho. Jeho sebevražda vlastně byla kvůli tomu, že ho Emily odsuzovala, ale ne z dobrého důvodu.




8 komentářů:

  1. Jeee to je pekný nápad :)
    Film Vymedzený čas by som si chcela veľmi pozrieť =)
    Najsmutnejšia scéna, na ktorú si teraz spomeniem je z Hier o život, keď zomrela malá Rue :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vymezený čas se rozhodně podívej, zajímavě originální film ;) Hunger games jsem ještě neviděla,ale určitě se kouknu :))

      Vymazat
  2. Vymedzený čas je skvelý film, mňa tá scéna tiež dojala 8)
    V Harry Potterovi som plakala, keď pri tejto scéne Harry začal kričať (Lupin ho držal) a z filmu vystrihli hlas, To bolo proste tak emotívne pre mňa 8_)
    Pri Upírskych denníkoch je mi strašne ľúto Damona. Vtedy keď sa retrospektívne vracali k tomu, že on ju stretol prvú, tak som mala taký smutný face pri tom 8_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Harry Potterovi ta scéna s vystřiženým křikem byla skvělá, taky moc smutná :) a přesně tak, Damon je chudák :))

      Vymazat
  3. Na Vyměřený čas jsem chtěla jít do kina, ale nějak to nevyšlo a doteď jsem ho neviděla, doufám, že to brzy napravím :)
    Naopak PS I Love You jsem viděla a líbilo se mi to mnohem víc než jsem čekala, moc krásný film.
    Scéna mezi Buffy a Spikem mi trhá srdce, ikdyž to jak moc doopravdy myslela to co říká doteď rozhodnuté nemám, jsme spíš Bangel fanoušek, ikdyž Buffy a Spike jsou také skvělý pár

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář :) na Vyměřený čas určitě koukni-pěkný a originální film
      PS Miluji tě je skvělý a romantický...
      Angela jsem v Buffy nikdy neměla ráda a ikdyž Spika milovala méně (pokud vůbec) připadá mi, že se k sobě víc hodí... ;))

      Vymazat
  4. nevíte jestli bude film hex hall ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za komentář ;)) ještě se neví, zda bude film natočen...mají obsazení (http://www.imdb.com/list/TmoIwnuAMew/), ale to se může změnit, tak nevím :/ kdyžtak jestli něco zjistím, dala bych ti vědět :))...mohl/a bys dát např. email, kam bych se ti mohla ozvat?? :)

      Vymazat