pátek 9. listopadu 2012

I can be anyone (2)


Promiňte za zpoždění, vím, že projekt mám zveřejňovat ve čtvrtek, ale nestíhala jsem.


Čtvrtkové meme organizované knižními blogerkami: E_V_E a Astesia.


 Vyber si knižního hrdinu: hlavní postava, vedlejší postava, pes, kočka, duch, je to na tobě.
 Popiš čtenářům, proč sis hrdinu vybral.
 Vyber si 1 jeho životní situaci či etapu.
 Převtěl se do hrdiny na 1 den a napiš, co by si na jeho místě v daným okamžiku udělal TY!


A nejspíš by si rozuměli!!

Postava: Sophie, Čarodějnice z Hex Hall

Proč: Knížku mám moc ráda, ale Sophie jsem ráda nikdy neměla. Ne že by dělala špatná rozhodnutí, jen tuto situaci bych se rozhodla jinak. I když na to má každý jiný názor.

Situace: Když Sophie zjistila, že je její otec šéfem Rady a Jennu tam odvedou na výslech a poté ji odsoudí.

Jak bych to udělala já: Já bych se se svým otcem pokusila spojit a bojovat za Jennu, Vím, že Sophie hledala jiný způsob, jak jí zachránit, ale mohla se také pokusit o něco jiného a nejen prohledávat staré knihy. A navíc by poznala svého otce, sice ne za dobrých podmínek, ale alespoň by se o něm něco dozvěděla.

2 komentáře:

  1. Tak to máš pravdu! To by bolo pochopiteľnejšie 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář :) ...myslela jsem, že to tak cítím sama :D

      Vymazat