čtvrtek 15. listopadu 2012

I can be anyone (3)

Moc se omlouvám, že jsem několik dní nic nenapsala. Celý týden jsme psali strašně moc testů...otrava :D a včera jsem navíc byla v divadle a u kamarádky. Co jste dělali vy??

A teď k věci...Čtvrtkové meme organizované knižními blogerkami: E_V_E a Astesia.

 Vyber si knižního hrdinu: hlavní postava, vedlejší postava, pes, kočka, duch, je to na tobě.
 Popiš čtenářům, proč sis hrdinu vybral.
 Vyber si 1 jeho životní situaci či etapu.
 Převtěl se do hrdiny na 1 den a napiš, co by si na jeho místě v daným okamžiku udělal TY!



Postava: Aria, Hanna, Spencer a Emily; Roztomilé malé lhářky: Nevinné

Proč: Knihu jsem si vybrala převážně proto, že mám moc ráda seriál a tato scéna byla v seriálu zmíněna, s knihou si nejsem úplně jistá.

Situace: Po tom, co dívky spolu s Alison vhodily do Tobyho domku ohňostroj. Všechny přísahaly, že nic neřeknou a také to splnily.

Jak bych to udělala já: Já bych se přiznala, protože teď mají samé problémy, ale kdyby řekly, že to byla nehoda (což samozřejmě byla), určitě by na tom byly teď mnohem líp. Jenna by byla sice stále slepá, ale dívky by se cítily trochu líp.

4 komentáře:

  1. Vážne je ten seriál dorbý? Neviem, ale zatialsom nemala chuť sledovať ho :)
    Ale určite by som sa tiež priznala... nedokážem klamať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za komentář :)) seriál moc lidem nesedí, ale doporučuju, pokud máš ráda lehčí nebezpečí, romantiku...a hlavně trpělivost, protože jsou 3 řady a neví se, kdo je "A" (a to je o tom celý seriál :D)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. díky za komentář:) u mě patří mezi nejoblíbenější ;))

      Vymazat