sobota 17. listopadu 2012

15 nej... (2)




Co to je? Každý týden vyberu scény různého druhu (např. vtipné, smutné...) a u každého napíšu 5 nej.., které mě nejvíce zaujaly. A jelikož nenapíšu jen knihy, ale i seriály a filmy, tak je to 15 nej...
 Většina projektů je zveřejněna ve čtvrtek a pondělí. Bohužel já v tyto dny nemám moc času, tak bych tento projekt dala na sobotu!!






ROMANTICKÉ SCÉNY

Filmy:

1. Pýcha a předsudek
 Filmy jsem si vybrala, jelikož je můj nejoblíbenější a také miluju filmy s námětem knih od Jane Austenové.
 Scéna je přibližně z poloviny filmu, kde se Elizabeth a pan Darcy setkají v dešti. Darcy promlouvá k Elizabeth a poprvé ji žádá o ruku.
 Tato scéna byla opravdu hezká. Poprvé šlo vidět, že jí Darcy neopovrhuje, ale skutečně a upřímně miluje. Elizabeth ho sice odmítla, ale jen proto, že měla své oprávněné důvody.

2. Sněhurka a lovec
 Film jsem viděla před měsícem či dvěma a nijak mě neoslnil. Herci se mi líbili a děj byl docela hezký, ale nějak mi v roli Sněhurky neseděla Kirsten Stewart. Přesto se mi jedna romatická chvilka moc líbila.
 Když Sněhurky ochutnala otrávené jablko a princ Charming ji zkouší zachránit (políbit). Jenže až jí políbí pravá láska, lovec Eric, ji dokáže vrátit k životu.
 Myslela jsem, že je Sněhurka souzená princovi (kamarádovi z dětství), ale nakonec to byl muž, který ji měl zabít, ale nakonec jí chránil před vším, co se jim dostalo do cesty.


3. Před svatbou ne!
 Tenhle film jsem viděla snad milionkrát a stále ho mohu doporučit. Je malinko zvláštní a lidem nemusí sedět, ale za pokus ho shlédnout to stojí.
 Scénu jsem vybrala tu, která je i napůl smutná. Po svatbě Page a Jacka, když jsou v pokoji. Kdy Jack slibuje Page, že je nic nerozdělí a že ji nikdy nepřestane milovat.
 Celkově je film takový vtipný, ale jediná chvíle,která mě opravdu dostala, je tahle.
PS: Kdo se dívá na Jmenuju se Earl, tak Earl hraje Jacka (ale bez kníru).


4. Osudový dotek
 Film jsem viděla před několika měsíci a musím říct, že je opravdu skvělý (rozhodně doporučuji). 
 Scénu vybírám až úplně konečnou. Aby všichni ostatní byli šťastní, tak musel obětovat lásku k dívce, kterou miluje od dětství a navíc musel zařídit, aby ho nikdy nepoznala.
 Je to sice opravdu smutné, ale naopak strašně romantické. Asi jsem blázen, ale donutit někoho zapomenout na upřímnou lásku, je podle mě romantické až až.






5. 50x a stále poprvé
 Film je celkově romantický a vybrat z toho ještě romantickou část je...no, upřímně nevim nevim :D
 Tak já vyberu tu, jak Henry (Adam Sandler) přišel za Lucy (Drew Barrymore) a chtěl, aby si vzpomněla nejen na něj, ale i na lásku k němu.
 Myslím, že není co dodat - romantický film s romantickou scénou.


Seriály:

1. Chuck
 Tenhle seriál nejspíš moc lidí nezná (chápu - je to trochu trapácký :D), ale má to skvělé scény - vtipné, smutné,akční a samozřejmě romantické.
 Vybírám si konečnou scénu z dílu 3x13. Chuck zachránil Sarah život v Pařiži a oba jsou do sebe neskutečně a stále zamilovaní.
 Tuhle scénu úplně miluju, hned jsem si na ni vzpomněla. Když seriál nesledujete, tak se aspoň podívejte na ten díl ;)



2. Upíří deníky
 Opravdu si nemůžu pomoct, ale tuhle scénu jsme sem musela dát. A nemyslete si, že jsem na tom seriálu závislák :D
 Konečnou scénu z dílu 2x08 s Elenou a Damonem určitě znáte. Damon Eleně poprvé a konečně přizná, že ji miluje a že si ji nezaslouží, ale Stefan ano...a pak ji nechá zapomenout.
 Je to i smutná scéna, ale já si nemůžu pomoct, ale je to úžasný. Opět jsem asi divná, ale je to totálně romantický, když jí nechal zapomenout.



3. Řekni, kdo tě zabil
 Mrzí mě, že seriál už nepokračuje, ale ikdyž seriál neměl moc dílů, stále patří mezi mé neoblíbenější.
 Scénu si vybírám z dílu 1x03, kdy Chucky políbí Neda přes fólii. Nemohou se dotknout, ale stejně zkoušejí být spolu. Jiné slovo, než romantické, prostě neexistuje pro popsání téhle chvíle.



4. Jak jsem poznal vaši matku
 Vždycky jsem byla fanoušek páru Barney a Robin, ale jako romantickou chvíli jsem si vybrala scénu s Tedem a Robin, které jako pár nemám moc ráda.
 Ted vyvolal déšť, aby Robin nemohla odjet a to se mu také povedlo. A nakonec se dali dohromady. Ted mohl udělat cokoliv, ale vyvolat déšť by mě vůbec nenapadlo udělat.



5. Super drbna
 Z tohohle seriálu jsem vybírat dlouho nemusela. Hned jsem si vzpomněla na velmi známou scénu Chucka a Blair z dílu 2x25.
 Chuck projel celou Evropu, aby Blair přivezl její oblíbenou čokoládu, květiny, punčochy... A pak ji překvapil a poprvé řekl, že ji miluje. Není co dodat.....



Knihy:





1. Rozbřesk
 Má nejoblíbenější kniha série Twilight, která obsahuje romantiku, smutek i nebezpečí. Scénu vybírám úplně konečnou, kdy se Bella, Renesmé a Edward dostávají do svého malého útulného domečku v lese, kde budou žít šťastně navždy.
 Skvělá šťastná (a roztomile romantická) scéna, která je opravdu velké klišé, ale přesto se to do této knihy, jako konec, hodí.





2. Upíří deníky: Souboj
 Před koncem knihy je taková scéna, kterou většina lidí nebere na těžkou váhu a občas jí i přehlíží. Damon přiznal, že vzal Caroline deník, protože Elenu miluje, což nikdo nevěděl. V seriálu, než to řekl, tak všichni věděli, že ji miluje...ale v knize to bylo menší spisovatelčino tajemství.
 Už si nepamatuju Eleninu reakci, ale muselo být hodně překvapivé, když to nikdo nevěděl.


3. Luxus
 Knížka se mi moc líbí a především vztah Henryho Schoonmakera a Diany Hollandové. Nejvíc se mi líbilo, když byli (spolu s Elizabeth) na procházce v Central Parku. Dianě ulétl klobouk a oni ho spolu chytali přes celý park. A nakonec pro něj Henry šel i do rybníka, tedy alespoň myslím.
 Jejich vztah je hlavně především založený na přitažlivosti, dobrodružstvím a na tom zažít něco nového.






4. Paranormálové: Zlodějka duší
 Moc se mi líbí vztah Evie a Lease, jak se pěkně doplňují a mírní. A hlavně se mi líbí, že ikdyž mohl Lease udělat cokoliv, když mu Evie přiznala, že je propojená s Ohňovou dívkou (Vivian), tak on odvracel všechny fakta a rozveselil jí. To se mi na nich líbí - ikdyž jsou každý rozdílný, stále se milují a nikdy by se navzájem neopustili.




5. Zář
 I přestože se mi kniha nijak zvlášť nezamlouvá, musím říct, že občas má své kladné stránky. Sice jsou Beth a Xavier až moc "dokonalí", mají například věrnost. Teď nemám na mysli tu, kdy se navzájem nepodvádějí, ale tu, kdy se nezklamou, věří si a jsou oddaní.
 Když Beth Xavierovi řekla, že je anděl a že je nebezpečné, když jsou spolu. Vím, vždycky se tohle překoná, ale já to nemůžu pochopit. Vždy je malá šance, že se to nějak překoná, ale on jí stále miloval a neopustil by jí, i kdyby měl zemřít. Já tohle snad nikdy nepochopím.

6 komentářů:

  1. Ach Upirske denníky 8_) akurát si dávam re-watching a som na 2. sérii, takže spomínaná krásna scéna ma ešte len čaká 8) zbožňujem Damona 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já jsem to jednou sledovala taky ještě jednou, ale slovensky, protože je to úžasnej jazyk ;)) Damon :*

      Vymazat
  2. Páni Sári, ty si dobrej čtenář a sledovatel filmů a seriálů :D (nevěděla jsem, jak jinak to nazvat :D).
    Upíří deníky schvaluju! :)) (Jediné, co jsem z toho četla :D)

    OdpovědětVymazat