neděle 25. listopadu 2012

Upíří deníky/The Vampire Diaries - další fotky a videa 4x07

FOTKY 4X07

Jeremy
Matt a Jeremy



Někde jsem slyšela (a také jsem to tu i napsala), že tu bude moment, který odráží oblíbenou scénu fanoušků z 1.série.
Stefan
Elena a Damon


Tyto tři fotky jsou z druhého videa.
Elena a Damon

VIDEA 4X07

Video s Caroline a Klausem 4x07


Můj překlad:
Klaus: Kdo ví proč, ale myslel jsem si, že organizuješ tuhle akci.
Caroline: Běž...jsem zaneprázdněná.
Klaus: Jen jsem přemýšlel, kdy bych tě měl zítra vyzvednout.
Caroline: Uhm...ve čtvrt na nikdy.
Klaus: Slíbila si mi rande...za obětování jednoho z mých hybridů.
Caroline: Ano, samozřejmě. Myslela jsem film, kino. Kde bychom neměli mluvit a ani sedět vedle sebe.
Klaus: Myslím, že se královna "Miss Mystic Fall" nemůže zúčastnit události bez rytíře...a myslím, že to nebude Tyler, po tom, co se stalo s jeho vlkodlačí kamarádkou.
Caroline: Dobře, dobře. Pokud na tom trváš, sejdeme se tady ve dvě. Není nutné, aby ses oblékl elegantně a vzal si kravatu. Šaty už mám, tak nechceš popřemýšlet nad nějakou hezkou kytkou?
Klaus: Tak zítra, Caroline...

Australské promo video 4x07

2 komentáře:

  1. Ten Klasu je taký krásny 8_)
    Mám pre neho určitú slabosť 8D ten jeho úsmev vo videu a psie očká ma úplne dostali 8D
    neviem čo sa z toho vyklube, ale ja mám rada Caroline s Tylerom, takže som teraz rozpoltená, že kam sa mám prikloniť 8D Možno kebyže prestane toľko zabíjať, tak sa vo mne niečo pohne 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klaus je opravdu takový roztomilý a má nádherný očka :D ;) mě je docela jedno, jak hodně zabíjí, hlavně ať je s Caroline :DD :*

      Vymazat