středa 19. prosince 2012

Nové změny!

 Na blogování jsem neměla poslední dobou čas! To bych Vám chtěla vynahradit a navíc jsem přidala další osobu, která se mnou bude vést tento blog. Tou osobou myslím svou nejlepší kamarádku Kristýnku, která miluje seriály a knihy, stejně jako já. Takže se těšte na více příspěvků a novinek.
 Další změnu myslím to, že jsem začala spolupracovat se známým nakladatelstvím Fragment a s internetovým knihkupectvím Livro. Každý měsíc nám pošlou nějaké ty knihy, takže více knižních recenzí :))
 Doufám, že jste potěšeni a máte velkou radost :D A samozřejmě přijímáme recenze na vyžádání, takže jestli si nejste jisti začít s knihou, seriálem či filmem, samozřejmě napište...buď do komentářů nebo na můj e-mail ;)
 A zatím Vám přeji Veselé Vánoce, Barevný Silvestr a Šťastný Nový Rok!


Žádné komentáře:

Okomentovat