neděle 12. května 2013

Náhradní výherce dubnové giveaway

Tak ze dvou slečen mi jedna neodpověděla - Helena. Je mi to líto, že se do dvou dnů neozvala, ale pravidla jsou prostě pravidla a nesmí se porušovat, je to jejich podstata.

Takže jsem losovala ještě jednou na random.org a vyšlo mi číslo 93, které dostala...

Monny

Přihlášená jako 38. se dvěma vstupy. Nebudu vypisovat, které filmy, seriály a knihy mi doporučila,protože ...wow, to je seznam! :D Ale tak něco řeknu- př.: Hostitel, Hunger Games, Upíří deníky, Divergence, Drakie... opravdu super ;))
Ale upozorňuji, že musí odpovědět na můj email do dvou dnů, jinak budu losovat nového výherce. Lili.en si, jako první vylosovaná, vybrala Říše temnot-Černá magie (3.díl), takže by Monny dostala Tajemného anděla (4.díl)

P.S.: Chtěla jsem jen říct, že hodně lidí, přihlášených do mé soutěže, říkali: "Nejspíš si to neviděla...", ale to jsem určitě viděla,snad všechny, co jste zmínili :D Naopak knihy - tak skoro žádné :D ;) Moc moc děkuji za doporučení, určitě všechno doženu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat